Thursday, July 1, 2010

Pengedar Sah Public Fine Gold

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ini 1 Julai 2010 genaplah 4 bulan saya berkecimpung di dalam perniagaan jual beli emas. Banyak dugaan telah saya tempuhi sepanjang perniagaan ini. Selain berniaga, saya juga telah mengetahui bahawa emas ini banyak kelebihan & peranannya. Selain sebagai aset & perlindungan, emas juga sebagai pelaburan yang paling selamat kerana ianya tidak susut nilai (tiada inflasi) malah bertambah nilai. Ia juga setanding pelaburan yang lain seperti hartanah. Emas juga paling mudah dibeli & paling mudah untuk dijual bila-bila masa. Oleh itu, sesiapa yang tidak berkemampuan untuk memiliki hartanah sendiri, eloklah bermula dengan melabur emas dahulu.

Yang paling utama sekali, matlamat kami sebagai peniaga emas (ejen) ialah untuk mengembalikan semula matawang Islam iaitu Dinar Emas. Ini barulah permulaan…Baru peringkat mendidik rakyat kita untuk mengenal ape itu Dinar Emas & apakah peranannya dalam Sistem Kewangan & Ekonomi Islam. Walaupun ilmu saya masih cetek dalam perihal Islam, sekurang-kurangnya saya boleh menyampaikan dakwah melalui perniagaan emas.

Oklah…Tujuan sebenar entri ini ditulis…saya cuma ingin mengistiharkan bahawa saya adalah pengedar sah (Dealer) kepada Public Fine Gold Int. Sdn Bhd. Oleh itu, jangan ragu-ragu untuk berurusniaga jual-beli produk emas pelaburan syarikat tersebut dengan saya. Saudara-saudari / Tuan-puan bolehlah melayari www.publicgold.com.my untuk mengesahkan bahawasanya saya adalah pengedar yang sah di Kelantan.

Nama : Zarul Azkief Bin Che Zulkifli
Dealer Code : A0480
Tel       : 012-3849119
FB       : Zarul Azkief
YM      : family_day81

Sekian…

No comments:

 

Mengenai Blog Ini

Blog ini bertujuan untuk menyedarkan dan mendidik orang ramai tentang kebaikan emas pelaburan. Di samping itu juga, tuan punya blog mempunyai misi tersendiri iaitu untuk membaiki taraf hidup khususnya orang-orang Melayu kita dengan melabur di dalam emas pelaburan. Selain itu, blog ini juga akan mendedahkan bagaimana membuat keuntungan dengan melabur emas dan juga membezakan skim pelaburan emas (skim cepat kaya) dengan pelaburan emas fizikal. Bersama-samalah kite berkongsi maklumat dan informasi terkini untuk kesejahteraan bersama.

Followers

Danish Gold Malaysia Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template