Thursday, July 1, 2010

Selamat Datang Ke Danish Gold Team

Selamat datang ke Danish Gold Team. Semalam..29 Jun 2010. Danish Gold telah menjalin kerjasama perniagaan dengan seorang rakan niaga baru. Beliau bernama Ahmad Zaiem Alwi merupakan seorang guru aka Ustaz di sebuah sekolah di Tanah Merah, Kelantan. Beliau sangat beruntung kerana sempat menjadi Ejen(Tokey Emas) dengan modal yang rendah iaitu sebanyak RM 20,066. Duit itu bukanlah dilaburkan untuk skim cepat kaya, MLM atau skim piramid yang mengarut tetapi duit itu dilabur untuk membeli stok emas yang boleh dipegang dan disentuh. Masa saya menjadi ejen dahulu..saya kena beli 1 set emas lebey kurang bernilai RM 37k. Sekarang…promosi untuk menjadi ejen dengan modal yang murah telahpun tamat. Bermula hari ini..sesiapa yang ingin menjadi ejen kenalah mempunyai modal lebey kurang RM 41k untuk membeli 1 set emas..Itupun bergantung kepada harga pasaran emas semasa.
Beliau(Ahmad Zaiem) berupaya membekal & menghantar emas di sekitar Tanah Merah,Machang,Pasir Puteh,Pasir Mas & lain-lain jajahan di Negeri Kelantan. Sebarang urusniaga bolehlah berhubung dengan beliau atau saya sendiri, Zarul.
Ahmad Zaiem Alwi
Tanah Merah, Kelantan
No Tel : 013-2113166
Email : myfulusi@gmail.com
YM : asael_aswad
FB : ahmad zaiem 


Sekiranya para pembaca juga berminat untuk menceburi bidang perniagaan emas ini juga boleh menghubungi saya,Zarul (012-3849119) secara lansung. Ilmu emas & rangkaian perniagaan harus diperluaskan. Tidak rugi untuk memiliki emas, melabur emas & menyimpan emas..Dan….yang paling tepat sekali untuk pelabur emas ialah BERNIAGA EMAS..

No comments:

 

Mengenai Blog Ini

Blog ini bertujuan untuk menyedarkan dan mendidik orang ramai tentang kebaikan emas pelaburan. Di samping itu juga, tuan punya blog mempunyai misi tersendiri iaitu untuk membaiki taraf hidup khususnya orang-orang Melayu kita dengan melabur di dalam emas pelaburan. Selain itu, blog ini juga akan mendedahkan bagaimana membuat keuntungan dengan melabur emas dan juga membezakan skim pelaburan emas (skim cepat kaya) dengan pelaburan emas fizikal. Bersama-samalah kite berkongsi maklumat dan informasi terkini untuk kesejahteraan bersama.

Followers

Danish Gold Malaysia Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template