Tuesday, April 13, 2010

Ada Ape Dengan Emas Keluaran Public Gold???

Untuk pengetahuan anda, Public Gold tidak ada kena mengena dengan Public Bank.

Apa yang menarik ialah syarikat ini mempunyai kilangnya sendiri dan mengeluarkan jongkong emas bertaraf antarabangsa. Ini kerana setiap emas yang dihasilkan mempunyai sijil ketulenan yang disahkan oleh “Certified Assayer”

EMAS YANG DIJUAL OLEH PUBLIC GOLD & PUBLIC DINAR
Public Gold menjual jongkong emas yang beratnya 20 gram, 50 gram, 100 gram dan juga 1 kilogram. Untuk syiling emas Public Gold menjual syiling 50 gram. Manakala untuk dinar emas Public Dinar ialah 1 dinar, 5 dinar dan 10 dinar.




HARGA EMAS PUBLIC GOLD & PUBLIC DINAR
Apa yang menarik mengenai Public Gold & Public Dinar ialah harga emasnya berubah setiap 20 minit mengikut harga emas antarabangsa. Dengan kata lain pembeli boleh melihat sendiri harga emas secara ‘live’ di laman web Public Gold di www.publicgold.com.my  dan Public Dinar di www.publicdinar.com dan membeli emas tersebut daripada agen Public Gold.



BAGAIMANA MEMBELI EMAS PUBLIC GOLD & PUBLIC DINAR
Terdapat 2 cara membeli emas Public Gold:
1. Menghubungi agen Public Gold yang berhampiran anda (Boleh menghubungi saya)
2. Membeli terus daripada Public Gold.






No comments:

 

Mengenai Blog Ini

Blog ini bertujuan untuk menyedarkan dan mendidik orang ramai tentang kebaikan emas pelaburan. Di samping itu juga, tuan punya blog mempunyai misi tersendiri iaitu untuk membaiki taraf hidup khususnya orang-orang Melayu kita dengan melabur di dalam emas pelaburan. Selain itu, blog ini juga akan mendedahkan bagaimana membuat keuntungan dengan melabur emas dan juga membezakan skim pelaburan emas (skim cepat kaya) dengan pelaburan emas fizikal. Bersama-samalah kite berkongsi maklumat dan informasi terkini untuk kesejahteraan bersama.

Followers

Danish Gold Malaysia Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template