Thursday, April 22, 2010

Surat Dari Bank Negara & Malaysia Book Of Records

Gambar ini membuktikan yang jual-beli EMAS di Malaysia adalah bebas dan tidak ada kena-mengena dengan apa-apa Akta melibatkan matawang. Oleh itu anda semua tidak perlu takut atau ragu-ragu kerana kami di Danish Gold Malaysia hanya menjalankan aktiviti jual-beli EMAS menggunakan produk daripada Public Fine Gold International Sdn Bhd.
Kami tidak menjanjikan apa-apa pulangan dalam bentuk duit seperti imbuhan/pendapatan/dividen daripada pembelian EMAS kami. Anda akan memperolehi keuntungan dengan menyimpan EMAS kerana harga EMAS meningkat setiap tahun,  mempunyai nilai intrinsik dan paling penting EMAS adalah penyimpan kekayaan anda. Anda beli EMAS, anda dapat EMAS. Dan ketahuilah, EMAS yang kami jual adalah lebih murah daripada yang terdapat di kedai-kedai EMAS dan mempunyai sijil pengesahan daripada assayer bebas iaitu Penang Assay Office Sdn Bhd.


Dan ini buktinya bahawa EMAS keluaran Public Fine Gold International Sdn Bhd ialah syarikat yang pertama di Malaysia mendapat pengiktirafan Malaysia Book Of Records dalam mengeluarkan jongkong EMAS khas untuk pelaburan di Malaysia.
Jadi tunggu ape lagi...Bukan skim cepat kaya, bukan MLM, bukan skim piramid..Beli emas dapat emas. Hubungi kami di Danish Gold Malaysia untuk maklumat lanjut. Mulakan hari anda dengan memiliki EMAS.

1 comment:

pokli said...

tahniah
perkongsian yang bijak

 

Mengenai Blog Ini

Blog ini bertujuan untuk menyedarkan dan mendidik orang ramai tentang kebaikan emas pelaburan. Di samping itu juga, tuan punya blog mempunyai misi tersendiri iaitu untuk membaiki taraf hidup khususnya orang-orang Melayu kita dengan melabur di dalam emas pelaburan. Selain itu, blog ini juga akan mendedahkan bagaimana membuat keuntungan dengan melabur emas dan juga membezakan skim pelaburan emas (skim cepat kaya) dengan pelaburan emas fizikal. Bersama-samalah kite berkongsi maklumat dan informasi terkini untuk kesejahteraan bersama.

Followers

Danish Gold Malaysia Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template